A dimensione di u mercatu di i carri di golf [2022-2028] per ghjunghje à 2,55 miliardi USD, à 6,0% CAGR |Fortune Business Insights - HDK Dealership Franchise Disponibile avà!

U MEGLIU TEMPU PER ENTRÀ IN VENDITA DI CARRETTI DI GOLF - ISCRIVITI PER ESSERE UN CONCESSIONARIO ORA!

U glubalemercatu di carri di golfA dimensione hè prevista per ghjunghje à 2,55 miliardi USD per u 2028 è mostra un CAGR di 6,0% durante u periodu di previsione.L'elettrificazione rapida in l'industria accumpagnata da u sviluppu di novi campi di golf hè prevista per spinta a crescita di u mercatu."U Mercatu di i Carru di Golf, 2021-2028".A dimensione di u mercatu era di 1,62 miliardi USD in 2020 è 1,69 miliardi USD in 2021. Inoltre, i costi di diminuzione di e vitture di golf elettriche sò previsti per favurizà a crescita di u mercatu in l'anni à vene.

Sviluppi di l'industria -

.Maghju 2020 :Veiculu elettricu HDKTriplicatu a so cota di mercatu.

.Aprile 2021:Club Carda Ingersoll Rand hè stata acquistata da Platinum Equity per 1 miliardi USD.

.Aprile 2022 :Club caracquistatuGaria golf cart .

…….

Fattori di crescita di u mercatu:

"L'Electrificazione crescente per stimulà a crescita di u mercatu:

  • L'industria di l'automobile hè in evoluzione lanciandu suluzioni eco-friendly è efficaci.Questu hè accadutu per via di l'elettrificazione crescente di i veiculi in seguitu à e norme strette di emissioni.
  • L'intruduzioni di norme strette nantu à l'emissioni implementate da i guverni spinghje a dumanda di veiculi elettrici, è questu hà ancu stimulatu a dumanda di vitture di golf elettriche.
  • Ancu se a maiò partevitture di golfdispunibuli attualmente sò alimentati elettricamente, i principali pruduttori enfatizzanu a lanciazione di vitture di golf elettriche muderne cù capacità di batteria rinfurzate è gamma di viaghju.Questi fattori sò previsti per esse i fatturi chjave chì guidanu a crescita globale di u mercatu di i carri di golf in l'anni à vene.
  • A causa di l'adopzione crescente di vitture elettriche, i so prezzi sò ancu in calata.A pruduzzione in massa di vitture di golf elettriche hè prubabile di risultà in una dumanda aumentata di u pruduttu è favurisce a crescita di u mercatu.
  • A crescente dumanda di vitture di golf per via di a so bassa velocità per u turismu hè ancu anticipata per alimentà a crescita di u mercatu.
  • Infine, u sviluppu di novi campi di golf hè prubabile di creà una crescita lucrativa per u mercatu.

In termini di impattu à cortu è longu andà diCOVID-19 nantu à u mercatu di i carri di golf,

Insights regionali:

"L'America di u Nordu per tene a parte di u leone"

L'America di u Nordu hè prughjettata di duminà a quota di mercatu globale di carri di golf in l'anni à vene.I Stati Uniti custituiscenu a più alta quota di mercatu è sò guidati da una vasta presenza di campi di golf in a regione.Inoltre, attori chjave, cumpresiTextron Inc., Cumpagnia di Yamaha Golf-Cary, è altri prisenti in a regione sò attesa di cumplementari a crescita di a regione.

L'Europa hè prevista à u sicondu postu in u mercatu globale.U numeru crescente di resorts è paesi anziani è u crescenteturisimu di golfsò prughjetti di spinta a crescita di u mercatu di a regione.
L'Asia Pacificu hè previstu per acquistà una crescita sustanziale in l'anni à vene per via di a crescente popularità di u golf è u numeru crescente di golfisti.

Tipu di produttu, Applicazione è Regione sò studiati per u Mercatu.In basa di u tipu di produttu, u mercatu hè trifurcatu in solare, benzina è elettrica.In basa di l'applicazione, u mercatu hè segmentatu in servizii cummirciali, servizii persunali ècampu di golf.Geograficamente, u mercatu hè classificatu in Europa, Asia Pacificu, America di u Nordu è u restu di u mondu.

 

Paisaghju cumpetitivu:

I ghjucatori chjave enfatizzanu e cullaburazioni è i partenariati per catturà a crescita

U mercatu hè abbastanza frammentatu è cumprendi attori internaziunali è regiunale chì cumpetenu collu à collu.Adutranu partenarii è cullaburazioni, frà altre strategie, per acquistà crescita.Per esempiu,Yamaha Golf-Car Companyhà annunziatu l'estensione di a so cullaburazione in ghjennaghju 2021 cù l'Associazione Naziunale di Proprietari di Campi di Golf (NGCOA).

 

 

Lista di i principali attori di u mercatu:

U megliu mudellu di scelta di carri di golf


Tempu di post: May-03-2022