À ciò chì duvemu prestu attenzione quandu guidà CARTS GOLF?

D3

      U Carru di Golf Elettricu di New Energyhè una vittura di passageru ecologica apposta è sviluppata per i campi di golf.Pò esse ancu usatu inresorts, ville, hotel di giardinu, attrazioni turistiche, etc. A vittura hà un rendimentu eccellente, un design d'aspettu novu è un cavallu còmode è sicuru.Dacampi di golf, ville, alberghi, scole à l'utilizatori privati, serà u vostru trasportu più còmuda à corta distanza.

In u corsu, guidà un carrettu di golf ùn hà micca bisognu di una licenza di guida, ma duvete capisce i principii di guidà nantu à u corsu è esse capace di guidà senza dannà u turf di u corsu o offensendu altri ghjucatori.Mantene à guidà à una velocità constante per evità u rumore eccessivu.Quandu guidate, fate sempre attenzione à i ghjucatori intornu à voi.Una volta truvate qualcunu vole chjappà a bola, duvete piantà è aspittà finu à ch'ellu chjappà a bola.A causa di e diverse stagioni è e cundizioni di u cursu, i club di golf implementanu diverse regule di guida per i carri di golf.In generale, cunducendu un carrettu di golf elettricu deve esse cumpletu cù i seguenti sei punti:

1.Quandu guidanu nantu à u campu di golf, i carri di golf duveranu mantene a velocità constante per evità u rumore per via di l'accelerazione.

2.Drivers è passageri deve sempre attenti à i sunatura attornu quandu guida.S'elli trovanu qualcunu prontu à chjappà a bola, duveranu piantà è guidà dopu à chjappà a bola.

3.Driving ùn deve micca più di a capacità nominale specificata da ufabricatore, è a velocità hè pruibita per evità emergenzi inutili.

4. Inoltre, senza l'appruvazioni di u fabricatore, ùn hè micca permessu di mudificà u veiculu o aghjunghje oggetti à uveiculuper assicurà u funziunamentu sicuru di u veiculu.

5. Sustituisci a cunfigurazione pertinente s'ellu risponde à i requisiti.

6. A strada induve u carrettu di golf corre deve avè una certa capacità portante.In e strade chì ponu scuntrà i pedoni è i veiculi, deve esse stabilitu una larghezza sufficiente per facilità u passaghju.Hè ricumandemu chì u gradiente di a strada di guida ùn deve micca più di u 25%, è a cima è u fondu di a pendenza deve esse transitatu in modu fluidu per evità a collisione trà u fondu di u veiculu è a superficia di a strada.Quandu u gradiente supera u 25%, hè cunsigliatu di installà u segnu di guida attenta cum'è un ricordu.


Tempu di pubblicazione: 25-oct-2022