Fa'afefea ona Puipuia le Gaoi o Tapolo Tapolo ?-HDK Taavale eletise

Auala e taofia ai le gaoi

E iai nai mea e sili atu le leaga nai lo le ala i luga i se tasi taeao e su'e lau ta'avale tapolo o lo'o misi mai lau auala.Po'o le savali i fafo o se fale'aiga pe a uma le 'aiga o le afiafi e iloa ai ua le o toe paka lau ta'avale i le mea na e tu'ua ai.

O le avea ma tagata manua i le gaoi taavale tapolo o se aafiaga e le tatau ona oo i ai se tasi.I lenei tusiga matou te avatu ia te oe ni fautuaga aoga e mafai ona fesoasoani ia te oe e puipuia ai lauta'avale tapolo or LSVmai le gaoia.

- Fa'amau se GPS

O se tasi o auala e fa'amautinoa ai e mafai ona e fa'amauina lau ta'avale masani o le fa'apipi'iina lea o se GPS.GPS iunite o le auala sili ona lelei ma sili ona taugata e siaki ai lau taavale. O iunite e mafai ona faigofie ona natia i luga o se taavale tapolo e le mafai ai e se gaoi ona iloa e uiga ia i latou.I luga o lena mea, o le tele o iunite GPS o loʻo i ai polokalama e mafai ona fesoʻotaʻi i lau telefoni, o lea afai e le o iai le taavale i le mea na e tuʻu ai, e mafai ona e mauaina ma le faigofie.GPS su'e atonu o le auala sili lea e puipuia ai le gaoi o taavale tapolo.

 

Loka Pedal

Soso'o i luga o le lisi o le Pedal Lock.Pedal Locks e lelei tele mo le saogalemu o lau taavale tapolo.O le loka pedal e pipii i le kesi kesi o le taavale tapolo, ma e masani lava ona faʻaogaina ma faʻamavae i se ki. E mautinoa lava e le taofia ai se tasi mai le pikiina o lau taavale i luga ma toso ese, ae o le a faigata ai mea mo se vave alu, ma o nei iunite e fai si taugofie. E le gata e mafai ona taofia tagata gaoi, ae e mafai ona avea ma se auala sili e saogalemu ai tamaiti pe afai e te popole i se tasi o latou aveina le taavale e aunoa ma lau faatagaga.

Loka Uilauli

O le loka o le uili o le isi mea e taofia ai e pei o loka pedal.Ole mea lea ole a aoga e pei ole loka foeuli mo lau taavale.O lenei loka o loʻo faʻapipiʻiina ma se ki e tatau ona ave i luga o lou tagata i taimi uma. Na o le pau lava le faʻafitauli i loka uili, o le tele o tagata e le faʻaaluina le taimi e tuʻu moni ai i latou i le taimi e tatau ai.Afai o le ae faʻatau se loka uili, e tatau ona e faʻaaogaina, e tusa lava pe e te faʻapipiʻiina se GPS. E tatau foi ona e maitauina, o le loka o le uili e tatau ona ave i totonu o le taavaletoso i taimi uma, e mafai ona avea ma avega pe afai e le tele se avanoa e teu ai.O lenei metotia o le puipuia o lau tapolo tapolo e taugofie ma aoga tele pe a fa'aoga sa'o ma faifai pea.

Fa'aaogā se Ki Tulaga

Talitonu i ai pe leai, o le auala masani e gaoia ai taavale tapolo o loʻo iai se ki e fetaui ma lau taavale toso.O le tele o ki tapolo tapolo e lautele ma isi taavale tapolo, o lona uiga afai e iai sau GOLF CART ona mafai lea e soʻo se tasi e iai sana ki matai ona ave lau taavale. O le iloa o so'o se tasi e tutusa le ki e mafai ona alu ese i luga o lau taavale toso e le lelei.

Aua le popole.O se fofo faigofie lea.So'o se faleoloa ta'aloga tapolo lata ane e iai le malosi e sui ai lau ki i se mea e sili atu ona tulaga ese.O lenei mea e mafai ai ona e maua le filemu o le mafaufau pe a oʻo i le puipuia o lau taʻavale tapolo.Taofi lenei ki faapitoa ia te oe i taimi uma, ma e leai se mea e te popole ai!Tusa lava pe toso ese e se tasi lau taavale tapolo, o le a faigata ona latou amataina e aunoa ma le ki uiga ese.

Paka i Totonu

Ou te iloa e foliga mai e matua manino lava lenei mea, ae e te ofo i le tele o taavaletoso ua gaoia ona o loʻo tuʻu i fafo e le o iai. saogalemu lau taavale tapolo mai tagata gaoi, ae o le a faaumiumi le ola o le taavale tapolo.O le lokaina o lau taavale toso i totonu o lau faletaavale o se tasi lea o auala sili e puipuia ai mai le gaoi.

Ufiufi taavale tapolo

Afai e leai sau faletaavale e mafai ona lokaina poʻo se fale teu oloa, o le isi mea sili o le faʻapipiʻi taavale.O le mea muamua e tatau ona e faia pe a faʻaaogaina se tapuni tapolo tapolo o le toso ese lea o le taavale tapolo mai le auala, ma le vaʻaia.O le auala sili e teu malu ai se ta'avale tapolo o le fa'amautinoa e le iloa e tagata o lo'o ta'avale e iai sau ta'avale e gaoi.A uma ona le iloa atu le taavale toso, e mafai ona tuu i luga le ufiufi o le taavale tapolo.E mautinoa lava e le mafai e le ufiufi o le taavale ona taofia se tasi mai le gaoia o le taavale tapolo, ae o le isi mea e tatau ona taulimaina e le gaoi ina ia mafai ai ona ave le taavaletoso.O le tele o taavaletoso e gaoia i se mataupu o sekone, o lona uiga o le ufiufi o le taavale e mafai ona fai ma fa'alavelave.

Fa'apipi'i Meapueata

Tatou fa'amaoni, o mea pu'eata saogalemu o se tasi lea o auala sili e puipuia ai meatotino ma mea taua.Afai e iai sau tomai e fa'apipi'i ai se mea pu'e pu'eata i luga o lau ta'aloga tapolo, ona matou fa'atonuina lea.

O meapueata o se auala lelei e mata'ituina ai lau meatotino, tusa lava pe e te le o iai.Afai o le meapueata o lo'o va'aia manino e fai ma fa'alavelave vave.E mafai fo'i ona e fa'apipi'i fa'ailoga va'aia e ta'u mai ai lau meatotino-ma le ta'aloga tapolo-o lo'o i lalo o le mata'ituina o ata.

Ma e tusa lava pe saisai se gaoi ma naunau e gaoi lau taavaletoso, o le mea sili ma se mea pueata faʻapipiʻi e mafai ona e faʻaogaina lau molimau vitio e faʻaalia ai le pulega ma faʻamoemoe e puʻeina le gaoi.

Momoli

E pei lava o mea pu'e pu'eata, o moli fa'agaioiga e mafai ona avea ma auala lelei e taofia ai tagata gaoi mai au mea taua.Afai e paka lau taavale tapolo i tua o lou fale, ae alu atu se tasi i ai, o le susulu o le malamalama e faʻamalamalamaina le nofoaga ma faʻamoemoe e faʻavaivaia ai le gaoi.

O moli va'aia o se tasi lea o auala sili ona taugofie e taofia ai tagata asiasi e le mana'omia mai lau fanua, ma o le auala sili lea e fa'amanino ai lau ta'aloga tapolo masani.

Kill Switch

Mulimuli, ae mautinoa e le itiiti, o le Kill Switch.Atonu o le auala sili lea ona manaia, ma sili ona aoga mai le gaoia o lau taavale tapolo. O le kill kill e mautinoa ai e leai se auala e amata ai le taavale, e tusa lava pe uaea e se tasi ua vevela.O taimi uma lava e maeʻa ai lau tietiega, faʻapipiʻi le kill kill ma o le a le amataina le taavale seiloga e te faʻateʻaina le ki. E tatau ona taʻua o le tele o kill kill o loʻo natia i luga o le taʻavale tapolo, e na o oe e te iloa le mea o loʻo i ai. fa'apipi'i i luga o ta'avale tapolo i le tele o auala, o lea afai e te le mautinoa i le fa'apipi'iina o oe lava ia, matou te fautua atu e te talanoa i lau 'au'aunaga fa'apolofesa tapolo tapolo.

O le kill kill e matua faigata ai mo se gaoi ona gaoi se taavale tapolo.E tusa lava pe latou te filifili e toso ese, e aunoa ma le iloa po o fea poʻo le auala e galue ai le kill kill, latou te le mafai lava ona amata.Fa'aopoopo se masini GPS i lau ta'avale masani, ma e mafai ona toe fa'afo'i lau ta'avale i se taimi vave.

Mafaufauga Mulimuli

E pei ona e vaʻai, e tele auala e teu ai lauta'avale tapolosaogalemu mai le gaoi e aunoa ma le faaalu o se faaputuga tupe.I lenei tusiga na matou faʻasoa atu ai ni fautuaga se 9 e faʻasaoina ai lau taʻavale tapolo, ina ia faʻaitiitia le taimi e te popole ai i lau taʻavale tapolo ua gaoia.O le ala i luga i se taavale tapolo ua misi o se lagona leaga.O lea ua e iloa le auala e puipuia ai lau taavale toso mai le gaoi.


Taimi meli: Me-09-2022